loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 440 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

طوطی گرفتم فامیلمون اومده میگه وای طوطیه؟ پـَـــ نــه پـَـــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم !

.

.

.

 دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون، اومده بیرون، میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!

.

.

.

دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟! پـَـــ نــه پـَـــ پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره !

.

.

.

یه مبل ماساژور رو دیدم به مسئولش گفتم: اینا مبل ماساژوره؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ چهارپایه مادربزرگته وصل شدیم نت آپدیتش کردیم!!

.

.

.

رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه!می پرسه قبله کدوم طرفه؟! میگم:میخوای نماز بخونی؟! میگه: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام دیش رو تنظیم کنم!

.

.

.

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند. گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند. پـَـــ نــه پـَـــ کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند!!!

ادامه...

رفتم سلمونی .آرایشگره میگه: اومدی موهات رو کوتاه کنی ؟ میگم:… پـَـــ نــه پـَـــ …. اومدم تعدادش رو بشماریم ببینم از دیروز تا حالا چندتاش کم شده..!؟

.

.

.

پسره اومده خواستگاریم … میگم من الان می خوام درس بخونم … میگه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ یه ۱۰ دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه …

.

.

.

رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم

.

.

.

امروز صبح برف اومد ، رفتم بیرون برف بازی دستام یخ زد از سرما اومدم تو خونه دستامو گرفتم رو بخاری بابام منو دید گفتم سردت شد ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ الان از جهنم میام میخوام ببینم این گرماش بیشتره یا اون !

.

.

.

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟ … پـَـــ نــه پـَـــ فوت کن, قطع کن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,623
  • بازدید ماه : 3,623
  • بازدید سال : 60,841
  • بازدید کلی : 3,571,479