loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 490 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)


رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود. فروشنده میگه: یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه!
دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده میگه: چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه!
مملکته داریم؟




به حیف نون میگن عجب مملکت خر تو خری داریم. میگه آره بابا من ۳ بار رفتم سربازی هیچکی نفهمید!




صادف کردم، طرف شاگرد از جلو تا عقب کلا مرخص شده. عکسشو به دوستم نشون دادم. میپرسه: تصادف کردی؟ پـَـــ نــه پـَـــ دادم صافکاری اینجوریش کرده که راحت تر بتونم بپیچم تو کوچه



حیف نون به نامزدش اس ام اس میده


عزیزم من تا ۱۰ دقیقه دیگه میام پیشت


اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون !

 

 

مسیج خنده دار

این روزها  اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن،


به سرعت خونه رو ترک کنید !


قضیه خونه تکونی جدیه !!!

 

 

اسمس جدید

به یه نفر میگن: چی شد که معتاد شدی؟
میگه: والا ما با بچه ها قرار گذاشته بودیم فقط روزای تعطیل سیگار بکشیم …
که یهو خوردیم به سه ماه تعطیلی !!!

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 4,332
  • بازدید سال : 61,550
  • بازدید کلی : 3,572,188