loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 363 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

 

 

 

پــــــــــــ نـــــــــــ پــــــــــــــــ

 

دوستم بعد از چند ساعت عمل بچش به دنیا اومده با کلی ذوق به باباش نشونش می ده. باباش میگه بچته؟ منم که اونجا وایساده بودم با دسته گلی در دست خیلی خونسرد رو به حاجی کردم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینو الان از اینترنت دانلود کردیم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد

 

 

دارم قرص میخورم دوستم بهم میگه واقعا حالت بده؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ هوس اسمارتیس کردم نداشتیم دارم قرص می خورم

 

 

 

دختره تو صف اتوبوس پشت سرم داره مثه .... آدامس می جوئه بر گشتم نیگاش میکنم. میگه : چیه اعصابت خورد شد؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ یه کم ولوم بده بی زحمت تازه داشتم فاز میگرفتم

 

 

وسط تابستون مسافر سوارکردم، کیفم که رو داشبورد تو آفتاب بود رو این رو اون رو کردم. پرسید : خواستی یطرفه داغ نشه رنگش بپره؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ دارم کیف شیکم پر میپزم میخوام خوب مغز پخت شه

 

 

دارم از کمر درد میمرم و زمین و زمان فحش میدم, که ای خدا کی حال داره روغن کرچک بخوره. با بدبختی یه شیشه رو سر کشیدم. دوستم میپرسه فردا میخوای بری عکس بگیری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فردا قراره برم آتلیه چند تا عکس بگیرم واسه یادگاری این روزای قشنگ

 

 

رفتم اداره گاز میگم این قبض ما مشکل داره میگه قبض گازتونه ؟ پـَـ نـَـ پـَـ قبض تلفونه دادش کوچیکم سیمشو گاز گرفته بود فک کردم مربوط به شما میشه.

 

 

 

رفتم تا جلو در دانشگاه که با سرویس سوار شم برم سمت خونه راننده دیدتم بهم میگه تو هم میای؟ پـَـ نـَـ پـَـ امدم که شما رو از زیر قرآن رد کنم

 

فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی بخاری گذاشتین خونتون اینقدر گرم شده ؟ گفتیم پـَـ نـَـ پـَـ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم.

 

 

دختره نصف شب زنگ زده مزاحم شده، نه گذاشته نه برداشته میگه: سلام اهله حالی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ اهل کاشانم. شاکی شده میگه: مسخرم میکنی؟  میگم: پـَـ نـَـ پـَـ شانست زده، من سهراب سپهریم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 1,714
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 11,978
  • بازدید سال : 42,302
  • بازدید کلی : 3,552,940