loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 1084 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (3)

 

 

 

 

اعتبار آدمها به حضورشون نیست ، به دلهره ایست که در نبودشون ایجاد میشه !

 

 

پس از تو ، خط قرمز می گذارم / پس از هر بی تو ، هرگز می گذارم / مبادا واژه ها دستت بگیرند / (تو) را در یک پرانتز می گذارم .

 

 

زندگی تنها عبور نفس ها نیست ، تداعی لحظه هاییست که به یاد دوست می گذرد !

 

 

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی .

 

 

برای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین ! نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست .

 

 

میدونی فرق تو با روز چیه ؟ روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا ماه بشه اما تو همینجوری ماهی !

 

 

 

کاش میشد بدانم تا کجاها میبرد / این نسیمی کز نفس های تو ما را میبرد / کاش میشد بدانم جاری عشقت مرا / میکشاند سوی برکه یا به دریا میبرد .

 

 

دوری پایان علاقه نیست ، انتظار قشنگترین غم دنیاست ، ازت دورم اما به یادتم !

 

 

گلهای آفتاب گردان در روزهای ابری بلاتکلیف اند ، مثل من در روزهای بی تو بودن .

 

 

 

روز و شب فکر توام در خواب میبینم تویی / خواب پوچ است ، من بیدار میخواهم تو را .

 

 

تو را در عین دوری دوست دارم / تو را با این صبوری دوست دارم / گل نرگس ، گل جاوید ایام / تو را صد سال نوری دوست دارم .

 

 

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند / چنان نماند و چنین نخواهد ماند / اگرچه من در نظر یار خاکسار شدم / رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند .

 

 

 

دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا ؟ / کافران را دل نرم است و تو را نیست چرا ؟ هرکه قتلی بکند ، کشته بهایی بدهد / تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا ؟

 

 

آنگاه که خنده بر لبت میمیرد / چون جمعه ی پاییز دلم میگیرد / دیروز به چشمان تو گفتم برو / امروز دلم بهانه ات میگیرد .

 

 

 

من نمیخواهم بپندارم تو خوابی بوده ای / در گمان آسمانم ، آفتابی بوده ای / تا نگارین است از تصویر هایت خاطرم / چون کنم باور که تو نقش بر آبی بوده ای .

 

 

 

دل کندن اگر کار آسانی بود ، فرهاد به جای بیستون ، دل میکند !

 

 

 

معنای شکست می شوی بعد از من / سروی که نشست می شوی بعد از من / من زنده به گور می شوم بعد از تو / تو مرده پرست می شوی بعد از من .

 

 

 

هرچه می دوم ، با گمان رد گام های تو گم نمیشوم ، راستی در میان این همه اگر ، تو چقدر بایدی !

 

 

در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است .

 

 

به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها ، فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما !

 

 

احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است / هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است .

 

 

روی خاک وجودم نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره ، اما به سختی .

اگر شبی از شبهای زمستان مسافری به امید گرمی نگاهت به تو پناه آورد تنهاش نذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکی لبخندش محتاج باشی !

 

 

قاصدک رسید ، خبری از تو نداشت ، پرپرش کردم تا درس عبرتی باشد برای قاصدک فردا !

 

 

دل من پشت سرت کاسه ی آبی شد و ریخت ، کی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم !

 

 

دیگر نه دلم شوق تماشا دارد / نه پنجره ای به سمت فردا دارد / تنهایی دیگری برو پیدا کن / این غار برای یک نفر جا دارد .

 

 

بیخودی به خودت زحمت نده ! این بذرهای تنفر که در دلم می کاری هرگز جوانه نخواهد زد !

 

 

 

برای تا ابد ماندن باید رفت ، گاهی به قلب کسی ، گاهی از قلب کسی !

 

 

 

خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها معادله ها احتمال ها / خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها .

 

 

فاصله را بگو به خود نبالد ، خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند !

 

 

 

ای کاش که دست کم سرابم باشی / یا شاخه گل لای کتابم باشی / در این همه تاریکی مطلق بانو / خورشید که نه چراغ خوابم باشی .

 

 

قشنگی شب یه ستاره هاشه ، قشنگی عشق به دوامشه و قشنگی تو به مرامته !

 

 

شنیدی میگن : خیلی دور خیلی نزدیک ؟ اولی دستامونه ، دومی دلامون !

 

 

فراموش نمیشوی ، جای پای تو مانده بر تمام من !

 

 

 

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی ، دگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند .

 

 

به چه تشبیه کنم نام تو را ، به بهار یا به آبی زلال دریا ، ساده تر می گویم تو تمامیت احساس منی .

 

 

عزیزتر از جانم ، من در چشم تو کتاب زندگیم را میخوانم و هر بار که مژه های تو بهم میخورد یک صفحه از زندگی را برای من ورق میزند .

 

 

اگر دست من بودی “ی” را اینقدر میکشیدم تا صاف بشه ! بشه “ا” ! اون وقت هیچ چیز “بی تو” نبود ، همه چیز “با تو” میشد !

 

 

اشک شیرین من از خنده دل انگیزترست / سر انگشت تو بر گونه ی من نوش ترست / تو به نرمی چو کشی دست بچشمان ترم / بوسم آن دست که از چشم ترم خوب ترست .

 

 

باران بیاید یا نیاید ، تو باشی یا نباشی ، خاطرت باشد یا نباشد ، من خیس از یاد توام !

 

 

تو نبودی دل به دل راهی نداشت / از خیال عشق آگاهی نداشت / تو نباشی تا قیامت بی کسم / در تمام زندگی دلواپسم .

 

 

نگاه انتظارم بی تو ابریست / خیال بیقرارم بی تو ابریست / قسم بر حرمت آیینه و گل / هوای روزگارم بی تو ابریست .

 

 

چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟

 

 

آنقدر باورت دارم که وقتی میگویی باران ، خیس میشوم !

 

 

به ستاره ها نگاه کن ، به چشمک زدنشون بخند اما بهشون دل نبند ، چون چشمک هاشون از روی عادته .

 

 

میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مرده زیاد داری !

 

 

امید به فردا را از کرم ابریشم بیاموزیم که تمام عمر قفس می بافد ، ولی به امید پریدن است .

 

 

هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی ، آنگاه خواهی دانست چقدر دوستت دارم !

 

 

گرچه با درد فراق تو کنار آمد دلم / یک دمی بی یاد عشق و خاطراتت نیستم .

 

 

مرا در افق چشمانت جای بده ، نگذار در حسرت دوریت به فراموشی سپرده شوم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ممنون از زحمات شما www.musicday2.tk در تاریخ 1348/10/11 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ زیبا و به روز و پرمحتوا یی دارید من هر روز به وبلاگتون سر میزنم ممنون از زحمات شما
wWw.MusicDay2.Tk

این نظر توسط freebox2 در تاریخ 1348/10/11 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
لینک باکس فیری باکس عضو میپذیرد.
اگر مایل بودی در لینک باکس عضو بشو کد لینک باکس رو بزار تو وبت و لینکت رو ارسال کن تا پس از بررسی تایید بشه و آمار سایتت افزایش پیدا کنه.(کلا 2 دقیقه وقت میگیره)
آمار آن روز به روز در حال افزایش است
راستی هر روز می تونی لینکتو آپدیت کنی تا به اول صفحه برگرده
هر ماه مسابقه بین عضا برگذار میشود و هم جایزه داده میشه
www.freebox2.ir
لطفا صبور باشید که به زودی این لینک باکس به اوج خود خواهد رسید
و آمار شما بالا خواهد رفت
منتظر لینک شما هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,789
  • بازدید ماه : 9,920
  • بازدید سال : 40,244
  • بازدید کلی : 3,550,882