loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 889 دوشنبه 30 آبان 1390 نظرات (1)

 

 

قلمراد زنگ میزنه خونه نامزدش، میگه: عزیزم من لهجه دارم؟

نامزدش میگه: آره. قلمراد میگه: پس من قطع میکنم دوباره میگیرم!

 

 

 

قلمراد با یه تهرونیه دعواشون میشه،

میبرنشون کلانتری. افسرنگهبان از تهرونیه

 میپرسه: اسمت چیه؟ یارو با بیخیالی میگه: فِری...

افسره حسابی چپ و راستش میکنه

میگه: بی پدر فکر کردی اینجا خونه خالست خودمونی شدی؟

گفتم اسمت چیه؟

تهرونیه که حساب دستش اومده بوده میگه:

فریدون قربان!

افسره برمی‌گرده به قلمراد میگه اسم توچیه؟!

قلمراد، یکم فکر میکنه بعد با ترس جواب میده: قُلیدون!

 

.

.

.

.

.


یارو حس شاعریش گل میکنه به زنش میگه :

 
ای رنگ لبت قرمز / در قلب منی هرگز

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاشار در تاریخ 1348/10/11 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

به به افغانی ها هم جک میگن .
مثل اینکه تو شعر در محضر ترک رو نخوندی بهت توصیه می کنم حتما بخونش .شاید نظرت عوض بشه فقط کافیه در گوگل یک عبارت در محضر ترک رو تایپ کنی.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 417
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,542
  • بازدید ماه : 3,542
  • بازدید سال : 60,760
  • بازدید کلی : 3,571,398