loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 1032 شنبه 27 فروردین 1390 نظرات (0)

 

 

وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی، نترس!
تو برنده ای، چون خدا همیشه دو دستش پُره . . .
ღ♥ღ
من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی
گفتی که اگر شود می آیم اما / مرد این دل و آخرش به او سر نزدی
ღ♥ღ
دلتنگی چیست ؟ یادگاری از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند!
ღ♥ღ
چشمانت زمین محبت بودند و من جاذبه اش را وقتی سیب درخت دلم افتاد فهمیدم . . .
ღ♥ღ
خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام
نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . .
ღ♥ღ
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی
ღ♥ღ

 

 

گلی از شاخه اگر می چینیم ، برگ برگش نکنیم و به بادش ندهیم
لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم و شبی چند از آن را هی بخوانیم
و ببوسیم و معطر بشویم ، شاید از باغچه ی کوچک اندیشه یمان گل روید . . .
ღ♥ღ
ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم / زنده با عشقم ، اسر سود و سودا نیستم
عاشق دیوانه ای بودم که بر دریا زدم / رهرو گمگشته ای هستم که بینا نیستم . . .
ღ♥ღ
عجب موجود سخت جانی ست دل !
هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد و باز هم برایت میتپد!
ღ♥ღ
فکر نکن توی دنیا تنهایی!
بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی


ღ♥ღ
فرق تو با نسیم اینه که نسیم نفس آسمونه اما تو نفس منی
ღ♥ღ
خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد
دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد
ღ♥ღ
باران و تگرگ را به چشمم دیدم
افتادن برگ را به چشمم دیدم
در واهمه ی نبودن و بودن تو
من سختی مرگ را به چشمم دیدم
ღ♥ღ
برات مسیج میدم با عطر زیتون!
جوابش را بده خوشکل شیطون!
ღ♥ღ
هر چى زنگ میزنم به گوشیت یه صدایى میگه :
مشترکى که به یادشى تو رو فراموش کرده! راست میگه؟
ღ♥ღ
اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد
چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد
ღ♥ღ
شبی رو به عرش کبریا کردم
خودم را از غم دنیا رها کردم
”نداآمد بگو آنچه نیاز توست”
برایت بهترینها را دعا کردم . . .
ღ♥ღ
کبوتر نباش که تو دل آسمان پرواز کنی ، آسمان باش تا کبوتری در دلت پرواز کند . . .
ღ♥ღ
همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد 
ღ♥ღ
واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت
ღ♥ღ
چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .
ღ♥ღ
تو ناخدای عشقی ، من ساحلی غریبم / لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم
ღ♥ღ
مثل ایرانسل خرابتم
مثل 919 همراهتم
مثل 912 رفیق با کلاستم!
ღ♥ღ
خدا آنروز که دنیا را نهاده / به هرکس هرچه لایق بوده داده
به بلبل ناله مستانه داده / به طاووس جعبه شاهانه داده
به جغد هم در خرابه لانه داده / به شیر هم قدرت مردانه داده
به من هم نازنینی مثل تو داده
ღ♥ღ
عاشقی چیزی برای هدیه نیست / طرح دریا و غروب و گریه نیست
عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست / صحبت از شمع و گل و پروانه نیست
عاشقی تنهای تنها یک تب است / بی تو مردن در سکوت یک شب است
ღ♥ღ
عهد کن یارم بمانی تا قیامت ای رها
اولین و آخرین عشقم بمانی با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار
گر کنارم تو نباشی ، بی قرارم بیقرار
در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم
نامه را باز کن ، دوستت دارم
ღ♥ღ
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم
ღ♥ღ
خداوندا دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تواند
خرسندشان دار به تندرستی
ღ♥ღ
می خواستم بمانم ، رفتم ، می خواستم بروم ، ماندم
نه رفتن مهم بود و نه ماندن ، مهم من بودم که نبودم
این آیینه می شکند و به هزار تصویر تکثیر می شود
حالا بگو سهم نداشته ام از این همه “تو” کدام است ؟
ღ♥ღ
شاید پاکترین هوای دنیا ، متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم میکند
ღ♥ღ
آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم
نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم
ღ♥ღ
ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد
فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد
ღ♥ღ
سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟
دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم . . .
ღ♥ღ
در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد . . .
ღ♥ღ
برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,227
  • بازدید ماه : 3,227
  • بازدید سال : 60,445
  • بازدید کلی : 3,571,083