loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 369 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

آقا من چند سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم، الان هرکاری میکنم یادم نمیاد...
متاسفانه ۳ بار اشتباه زدم بلاک شد !




يکي از ترسناک ترين جملات دوران مدرسه اين بود که: "يه برگه از کيفتون بياريد بيرون"







یارو قیافش شبیه شامپو تخم مرغی داروگره.
استاتوس زده "معتادم نشو ، ترکم غیر ممکن است..."
اعتماده به نفس کاذبه بعضیا دارن!!!




پیامک جدید خنده دار ماه آبان 91

آینه بغل ماشین هم نشدیم که بعضیا از اونی که فکر میکنیم بهمون نزدیکتر باشن...





آدم وقت نمیکنه به خودش برسه اون وقت میگن آدم به آدم میرسه ... در عجبم!!!





دیوار بانک رو تازه رنگ کردن روش نوشتن “لطفا روی دیوار چیزی ننویسید” یکی اومده با اسپری روش نوشته “چشم داداش! شما جون بخواه”





منم
.
.
.
.
کورش کبیر پشت دروازه قصر





اس ام اس و مسیج طنز خنده دار جدید آبان ماه 91

خداوندا به كره اي ها بياموز كه فقط بچه ها نيستند كه بزرگ مي شوند بلكه بزرگترها هم پير مي شوند و هميشه به يک شكل باقي نمي مانند.





از شب پرسیدم چه بنویسم برا کسی که دوستم دارد؟ گفت : بکپ بابااا کی تو رو دوس داره آخه؟





پسرفامیلمون دستش تا مچ تو دماغش بود. منم اومدم باهاش شوخی کنم گفتم: عزیزم شماره کی رو میگیری!
گفت بیا عمته با تو کار داره!!!
.من :(
عمم :(((
یونیسف!!!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,766
  • بازدید ماه : 9,897
  • بازدید سال : 40,221
  • بازدید کلی : 3,550,859