loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 394 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 
 

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .

 

 

 

 

عشق و بهانه از تو ، ناز و نوازش از من  / قهر و گلایه از تو ، آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو ، عشق و علاقه از من / فقط ، فقط تو گل باش ، ریشه و ساقه از من

 

 

 

 

شکسته این جماعت بال ما را ، پریشان کرده ماه و سال ما را / تو هم ای بی وفا از ما بریدی ، نمی پرسی دگر احوال مارا

 

 

 

 

ز چشمت چشم آن دارم که از چشمم نیندازد / به چشمانت که چشمانم به چشمان تو می نازد
ز چشمانت زکاتی ده نگاهی کن به چشمانم .. که چشم من بجز چشمت به هرچشمی نمی نازد

 

 

 

 

ای دوست ما همانیم که با یاد تو مستیم هنوز ، از دوری تو جام به دستیم هنوز
در خلوت خود بیاد ما باش که ما ، در خلوت خود یاد تو هستیم هنوز

 

 

 

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم

 

 

 

 

بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، با همیم اما چه تنها مانده ایم
در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم

 

 

 

 

ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم  /  زنده با عشقم اسیر سوز و سودا نیستم.

 

 

 

 

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار

 

 

 

 

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست / دیگران از ساغرو ساقی و ما از یاد دوست

 

 

 

 

هم رنگ تمام آرزوهای منی / غارتگرجان ومال و دنیای منی
بی تونفس کشیدنم ممکن نیست / ساده بگویم که همه دنیای منی . . .

 

 

 

 سیستم مشارکت در فروش آرین ادز  - www.arianads.ir

 

 

سیستم همکاری در فروش آرین ادز - www.arianads.ir

 

گردنبند خدا

 گردنبند فوق العاده زيبا و پرطرفدار 

زیبا و بادوام

خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد.

هنر جذابيت….


نام و یاد خدا آرامش دهنده قلبهاست  


آیا تاکنون دلتان خواسته که نام خدا را با خود

 در همه جا

به همراه داشته باشید

اکنون می توانید

با این گردنبند فوق العاده

زیبایی

و آرامش

را با هم داشته باشید


 

مشارکت در فروش آرین ادز  - www.arianads.ir

 

 

قیمت : فقط 6800 تومان

سیستم همکاری در فروش آرین ادز - www.arianads.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,625
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,590
  • بازدید ماه : 11,721
  • بازدید سال : 42,045
  • بازدید کلی : 3,552,683