loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 723 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

 

 

منبع : www.PersianMob.Net


به انگشتانم که می نگرم به یادت می افتم ، چون عزیزانم انگشت شمارند
.
.
.
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ، می گویند حساسیت فصلی است ، آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم .
.
.
.
نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن .
.
.
.
آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره .
.
.
.
شاد بودن بهترین انتقامیست که میتوان از لحظات سخت زندگی گرفت ، تمام لحظه هایت سرشار از شادی باد .
.
.
در ادامه...

اینجا زمین است ، ساعت به وقت انسانیت خواب است ، دل عجب موجود سخت جانی است ! هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد ! و باز هم میتپد .
.
.
.
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد ! امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !
.
.
.
جای خالیت را نفس عمیق می کشم ، عطرت از تو باوفاتر است .
.
.
.
سنگهایی که به دیوار فراق تو زدم ، کعبه میشد من اگر خانه بنا می کردم .
.
.
.
از ما که گذشت ! ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند
.
.
.
من و یاد تو و یک سینه تنگ
شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ
کمی با چشمهایم مهربان باش
مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ . . .
.
.
.
خوش به حال آنکه قلبش مال توست
حال و روزش هر نفس، احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی
آرزوهایش همه آمال توست
.
.
.
رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت ... نـعمـت اسـت نـه فـاجـعه . . .
.
.
.
گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ،
دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم . . .
.
.
.
بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر . . .
.
.
.
دلم غرق تماشا بود، رفتی / میان اشک و آه و دود رفتی
کنار حسرتی دیرینه ماندم / بهار من، گل من، زود رفتی . . .
.
.
.
نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی . . .
.
.
.
اگر چه عاشقی پر شور بودیم / به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم / من و تو وصله‌ای ناجور بودیم . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لینک باکس ایران تفریح در تاریخ 1390/11/05 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
روزی 4 لینک !
روزی 4 لینک !
تعجب نکنید این تعداد لینک هایه مطالب هست که شما می توانید برای بالا بردن آمار وب خود به لینک باکس ایران تفریح ارسال کنید لینک باکس برای افزایش بازدید وبلاگ ها و وبسایت هاست
می توانید امتحان کنید !!!
آدرس لینک باکس ایران تفریح : www.it-linkbox.rozblog.com
ای دی ما برای پرسش هایه شما و راهنمایی ( یاهو ) : s.m0937
می توانید امتحان کنید !!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1,714
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 11,843
  • بازدید سال : 42,167
  • بازدید کلی : 3,552,805