loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 678 جمعه 27 آبان 1390 نظرات (0)

 

اس ام اس جدید

 

یکی بود،یکی نبود . اونکه بود تو بودی ، اونکه تو قلب تو نبود من بودم!
یکی داشت ، یکی نداشت، اونکه داشت تو بودی اونکه جز تو کسی را نداشت من بودم!
یکی رفت ، یکی نرفت، اونکه رفت تو بودی اونکه به جز تو دنبال هیچکس نرفت من بودم!
یکی خواست،یکی نخواست، اونکه میخواست من بودم اونکه هیچوقت منو نخواست تو بودي...

.
.
.

 

 

یخ واسه اینکه آب رو خنک کنه خودشو فدا میکنه. آهای رفیق !
<یخ روزگارتم>

.
.
.

 

 

ميگن هركى صلوات بفرسته فرشته ها لبشو ميبوسن .
هركى بوس ميخواد صلوات.

.
.
.

 

 

کاش میشد یواشکی خیره بشی توی چشام / یهو من داد بزنم خاطر تو خیلی میخوام

.
.
.

 

 

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم , پس خوبه از هم جدا نشیم , من کنار تو , تو کنار من , پس نگاه به هر غریبه قدغن

.
.
.

 

 

توکه رفتی پریشون شد خیالم , همه گفتن که من دیوانه حالم , نمیدانندکه این دیوانه در فکر شفا نیست , که هر چه باشد اما بی وفا نیست.

.
.
.

 

 

دقت کردین رو کیبردها I و U کنار هم هستند به سلامتی سازنده

.
.
.

 

 

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری

.
.
.

از شرکت فرش مزاحمتون میشم اجازه میدی دلم رو فرش زیر پات کنم تا هیچ جا جز دل من پا نذاری...

.
.
.

یکی نوشت یکی خوند , باز نوشت بازم خوند , اخر کار اونیکه مینوشت مرد , اما اونیکه میخوند موند , حالا من مینویسم تو بخون , به یادتم همیشه...

.در ادامه...

سلام فهمیدی تصادف کردیم...
بذار برات بگم کجا...
تو جاده چشات اتوبان نگات خوردم به بدیات چپ کردم واسه بی مهریات قربون بی وفاییات عزت زیاد

.
.
.

وقتی کنار آتیشی مواظب دلت باش چون جیگرها زود کباب میشن

.
.
.

یه عالمه گل واسه تو که لایق محبتی , قربون اون دلت برم که خوب و با محبتی

.
.
.

 

 

این روزها

حتی اگر خون هم گریه کنی

عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است :

“آخی” !

.
.
.

به سلامتی مگس که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت !

.
.
.

 

 

یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری

که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!

.
.
.

ورژن جدید

 دقت کردین تن آدمی شریف است به جیب آدمیت

دقیقا همین لباس زیباست نشان آدمیت !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,671
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,636
  • بازدید ماه : 11,767
  • بازدید سال : 42,091
  • بازدید کلی : 3,552,729