loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 413 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (1)
قوی ترین مردان جهان پستچی ها هستند
که نمیدانند
چه حجم عظیمی از درد و اندوه را
با خود حمل می کنند
از آنها قویتر تویی
که می توانی تنها با چند کلمه کمر مرا بشکنی!

 
 

بــــاخـــتــم تـــا دلـــــــخــــوشـــت کـــنـــم !!!
بـــدان کـــه بـــرگ بـــــرنــــده ات ســـادگـــیـــم نــــــبـــود !
دلــــــــــــــــــــــــــــــم بــــــــــــــــــــود لعنتــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!
 
 
 

از روزی میترسـم ، که وقتی بهم میگه ؛ دوستت دارم
یاد  تــــو بیوفتم !!
 

اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی
بود…
آخه یه گاوی رو به عنوان عشق
می پرستیدم..
 
 

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!
صداقت ؛
مهربانی ؛
زیاد به تو توجه داشتن ؛
و خیلی حماقت های دیگر …
این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،
دوست داشتنی تری 
 

  اس ام اس طعنه ای و نیش دار
بی احساس بودی . . .
بهتر که تمام شد !
بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . . 
 


 
تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر . . .
و مــــــــن
بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود . . .
از بــــــس . . .
خــــودم را مـی زنـــــم ،
بـــــه نـفـهـمـــی . . . !!!
 
 
 

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم
ازم انتظار نداشته باش که
دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !
 
 

بهــای سنگیـــنــی دادم. . .
تــا فهمـــیـدم
کـســی را کـه قـصـدمــانـدن نـدارد. . .
بــایـد راهــی ڪــرد . . .!!!
 
 
 

به او بگویید : خیالش راحت !
شادیش را اشک می ریزم ...
لازم نیست بلندتر بخندد....
خدا لعنت کند دل بیچاره ی من را ....
 
 
 

مگــــر خودت نگفــتی خداحــافظ؟
پــس چرا وقتی گــفتمبه ســلامت نگاهــت تلخ شــد؟
بــرو به ســلامت
دیگــر هــم ســراغم را نگــیر!
خســته تــر از آنم کــه بر ســر راهت بنــشینم
و دلــیل رفتنــت را جــــویاشــوم...
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kale kir در تاریخ 1392/06/29 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,256
  • بازدید ماه : 3,256
  • بازدید سال : 60,474
  • بازدید کلی : 3,571,112