loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 473 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

اس ام اس روز مهندس

 

 

یک خانه و یک لیسانس آی تی دارم
هرجا که طلب کنید پارتی دارم
من را به غلامی بپذیرید شما
من تا دو سه سال هم گارانتی دارم!

 

شکوفایی تمدن بشر، برآیند ایده های مهندسین تلاشگر است.

پنجم اسفند روز مهندس بر جنابعالی مبارک

 

 

مهندس بعد از این! واحد پاس نکن! کلاس دو در کن!
استاد مسخره کن! خلاصه... دانشجوی نمونه! روزت مبارک!

پنجم اسفند ماه، روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی "خواجه نصرالدین طوسی " و "روز مهندس" ، به شما دوست گرامی هیچگونه ارتباطی نداره ...
هرموقع که از این خراب شده فارغ التحصیل شدی ، اون موقع این روز رو بهت تبریک میگم ...

 

بیل و کلنگ و کاردک / سیمان و سنگ و آهک
آسفالت گرم و غلتک / روز شما مبارک

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,423
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,388
  • بازدید ماه : 11,519
  • بازدید سال : 41,843
  • بازدید کلی : 3,552,481