loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 385 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (1)

 

 

 

د نه د

 

 

 

 

گلچین اس ام اس خنده دار (د نه د) پـ نه پـ

 

 

 

دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ د نه د من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم …

گلچین اس ام اس خنده دار (د نه د) پـ نه پـ

———————————————–

لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!

د نه د ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده

———————————————–

نشستیم همه داریم فیلم می بینیم، به رفیقم می گم یکم تلویزیونو بچرخون ؛

میگه سمت شما؟

د نه د بچرخون سمت قبله، باشد که مقبول درگاه احدیت قرار بگیره

———————————————–

دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟ میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن

———————————————–

دارم چایی می خورم داغ بود سوختم. بابام می پرسه سوختی؟ می گم پ نه پ رفتم مرحله بعد

 

———————————————–

سر جلسه امتحان می گم استاد چقدر وقت داریم؟ می گه تا آخر امتحان؟ د نه د تا ظهور امام زمان

———————————————–

به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟ د نه د از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره

———————————————–

مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟ پ نــه پ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم

———————————————–

رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟ د نه دـ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار

———————————————–

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟

می گم: د نه دما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن

———————————————–

 

دارم می رم تو دانشگاه یارو دم در جلومو گرفته می گه آقا شما دانشجوی همین دانشگاهید؟ میگم د نه د دانشجوی دانشگاه آکسفوردم، درس تفسیر قرآن رو اینجا واحد میهمان گرفتم

———————————————–

رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ د نه د اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sina در تاریخ 1392/12/20 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

bahal boooood


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 1,714
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 11,939
  • بازدید سال : 42,263
  • بازدید کلی : 3,552,901