loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 1170 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (1)





پنج نوع کردن داریم


1-فکر کردن 

2-بازی کردن 

3-پرتاب کردن 

4-شوخی کردن 

5-بسوزه دماغ اونایی که فکر بد کردن




3جور میکنمت تا حال کنی...

1-درکت میکنم

2-نازت میکنم

3-دلم رو به نامت میکنم







یه بار میگی سرش پهنه،یه

بار میگی درازه

یه بار میگی از پشت اذیت میکنه

، اصلا درش بیار یه کفش دیگه بپوش!!






اگه گفتی اون چیه که هر چی پسرا میبرن جلوتر ، دخترا بیشتر جیغ می زنن ؟

.

.

.

.

سوسک





خیلی دلم می خواد لبامو بذارم رو لبات
اما مامانم نمی ذاره، می گه نوشابه رو باید با نی بخوری




هر کس زیر ما خوابید...راضی بلند شد
.
.
شما هم امتحان کنید
.
.
پتوی گلبافت





ون چیه که آقایون در میارن خانوما میخورن؟

.

.

.

فکر بد نکن یه لقمه نون حلاله



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ROZ BOX در تاریخ 1390/11/24 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

*لينك باكس رزبلاگ افتتاح شد*
تا دير نشده لينكتو بزارو از بازديدت لذت ببر....
>>>www.rozbox.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 394
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,519
  • بازدید ماه : 3,519
  • بازدید سال : 60,737
  • بازدید کلی : 3,571,375