loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 1030 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (1)

 

اس ام اس تنهایی و عاشقانه

 

 

 

سلام ، حالم خیلی بده ، مغزم دیگه کار نمیکنه

رفتم دکتر ، میگه ۲ راه بیشتر نداری

یا ICU

یا

I SEE YOU !

سوگند به تو ای دوست در این معبد خاموش / هرگز نکنم مهر و وفای تو فراموش . . .

ماهی که از آب جدا بشه فدام میشه

تو آبی ، من ماهی ، فدات بشم الهی !

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم / غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم . . .

 


 

هر کسی را نه بدان گونه که « هست »، احساس می کنند

بدان گونه که « احساسش » می کنند ، هست

اگر دارم دلی فدای دوست میسازم / در این دنیای بی حاصل به لطف دوست میسازم . . .

دنیا مثل پائیزه ، هم قشنگه هم غمناک

قشنگیش به خاطر شما و غمش از دوری شما . . .

پیش هم بودن اگر دیروزها لطفی نداشت

ارزش دیروز را امروز باور میکنیم . . .

چون کسی در این دنیا آگاه تر از تقدیر نیست

در جهان هیچ یادگاری بهتر از تصویر نیست . . .

 

 

در ادامه

 

 

 

به چشمم گفتم برایت اشک نریزه / دلم گفت بباره که خاطرش خیلی عزیزه . . .

شب ها ز غم دوری تو خواب ندارم / رحمی به دلم کن که دگر تاب ندارم

بس ز غم دوری تو گریه نمودم / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم . . .

شنیدم سخن ها ز مهر و وفا ، لیک

ندیدم نشانی ز مهر و وفایی

غریقی در طوفان تنها مانده است

آخرین فریادهای خسته اش را

که تو را می خواند ـ بشنو ، بشتاب ، او را دریاب

چه دشوار شده است دم زدن !

در این جا که هر درختی مرا قامت تفنگی است

و صدای هرگامی غمم !

چه امید بندم در این زندگانی / که در نا امیدی سر آمد جوانی

سرآمد جوانی و ما را نیامد / پیام وفایی از این زندگانی . . .

این شعر زیبا ، تقدیم به همه عاشق های  ( تنها … )

دست هایت تکیه گاهم بود و نیست / عشق تو پشت و پناهم بود و نیست

حیف ، آن وقتی که عاشق شد دلم / چیز سبزی در نگاهم بود و نیست

عشق ، این سرمایه بازار دل / آب این روی سیاهم بود و نیست

یاد آن ایام مشتاقی بخیر / عاشقی تنها گناهم بود و نیست . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهرام در تاریخ 1348/10/11 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

سلام
لینک شدید
منو با نام
♥ A X 2 4 ♥
لینک کنید با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 1,714
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 12,171
  • بازدید سال : 42,495
  • بازدید کلی : 3,553,133