loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 839 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (2)

 

دايي مبلغ قراردادش را به باشگاه پرسپوليس بخشيد

علي دايي در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس مبلغ قراردادش براي فصل آينده را بخشيد.

 

 

در ادامه....

 

دايي مبلغ قراردادش را به باشگاه پرسپوليس بخشيد

علي دايي در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس مبلغ قراردادش براي فصل آينده را بخشيد.

 

 

بهمن دهقان نماينده تام‌الاختيار علي دايي امروز در باشگاه پرسپوليس حاضر شد تا نامه علي دايي را در اختيار مسئولان باشگاه قرار دهد.
 متن اين نامه به شرح زير است:

 "به نام خدا
 با توجه به اينکه مي‌خواهم پرسپوليسي در شأن اين تيم، روانه 3 جام معتبر در فصل جاري کنم ترجيح مي‌دهم مبلغ پيشنهادي قرارداد خودم را براي فصل آينده به منظور هديه به هواداران براي جذب بازيکنان شايسته، به باشگاه تقديم کنم. در صورت قهرماني فقط به همان مبلغ پاداشي که باشگاه در نظر مي‌گيرد بسنده مي‌کنم و مبلغ قراردادم را به باشگاه مي‌دهم تا براي جذب بازيکنان خرج کند. باز تاکيد مي‌کنم اين کمترين هديه من به هواداران بي‌شمار باشگاه پرسپوليس در سراسر ايران زمين است و در پاسخ محبت‌هاي بي‌دريغ هواداران اين اقدام را با کمال ميل انجام مي‌دهم. انشاءالله هميشه پرسپوليس موفق و مويد باشد و دل هواداران همانند بعد از قهرماني در جام حذفي که اشک‌هاي شوق آنها را در کوچه و بازار مي‌ديدم شاد باشد. "

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ramin در تاریخ 1348/10/11 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

سلام .
من مدير سايت آي آر فان هستم .
اگه تبادل بنر ميكني با اين آي دي در تماس باش .
info_tab
در ضمن به يك نويسنده نياز دارم اگه بخواي ميتوني بياي .

این نظر توسط tiba در تاریخ 1348/10/11 و 10:17 دقیقه ارسال شده است


باسلام
فرصت را از دست ندهید. به جرات بهترین و مطمئن ترین سیستم کسب درآمد در ایران می باشد. فوق العاده است. تا دیر نشده و تعداد کاربرانش هم کم و هم خودت و زیر مجموعه هات رایگان است عضو شو البته تا ۳۱ خرداد

توجه: چنانچه تا پایان خردادماه از طریق لینک من ثبت نام نمایید به صورت کاملا رایگان تایید خواهید شد و نیز می توانید زیرمجموعه های خود را نیز به صورت کاملا رایگان ثبت نام و تایید نمایید چون درآمد بسیار خوبی دارد .

عجله کن اصلا ضرر نمی کنی .

باسپاس از شما

اینم لینک ثبت نام :

https://www.iranadvertisers.com/group.php?id=IRY2038088elS9

ضمنا برای توضیحات بیشتر از این آدرس استفاده نمایید .

http://tiny.cc/qw2dh



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 424
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,549
  • بازدید ماه : 3,549
  • بازدید سال : 60,767
  • بازدید کلی : 3,571,405