loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 1218 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)

 

اظهارات تند دایی علیه کاشانی:

 

دايي: كاشاني براي پرسپوليس چه كاري كرده است؟

 

 

 

 

دايي: كاشاني براي پرسپوليس چه كاري كرده است؟

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حبيب کاشاني براي پرسپوليس چه کاري کرده است؟

علي دايي پس از برگزاري مراسم جشن قهرماني در نشست خبري حاضر شد و باز هم انتقادهاي تندي عليه حبيب کاشاني و ساير مديران باشگاه مطرح کرد.

وي در ابتداي سخنانش گفت: بازي سختي براي هر دو تيم بود. در نيمه اول ملوان بهتر بود اما در نيمه دوم بازي به تعادل کشيده شد و در نهايت اين ما بوديم که قهرمان شديم و حق به حق‌دار رسيد. البته داوري باز هم به ما ضربه زد.

دايي ادامه داد: تکل دقيقه 5 مهرداد اولادي يک خطاي مسلم بود و بايد اين بازيکن اخراج مي‌شد اما داور حتي به او کارت زرد هم ندارد. بازيکن ما را قيچي کردند اما ظاهراً به خاطر شيرين‌کاري‌هاي بازي رفت در 5 دقيقه ابتدايي، بازي جزو مسابقه حساب نشد. اولادي بايد اخراج مي‌شد. اگر اين اتفاق مي‌افتاد نتيجه ديگري رقم مي‌خورد. خوشحالم که به خواسته خود رسيديم و در آخر فصل قهرمان شديم. از هواداران واقعي پرسپوليس تشکر مي‌کنم، آنهايي که در همه جاي ايران از ما حمايت کردند. بايد براي اين قهرماني از تک‌تک بازيکنان تشکر کنم.

دايي در مورد اينکه برخي از هواداران خواسته‌اند در پرسپوليس بمانيد گفت: من دست تک‌تک هواداران پرسپوليس را مي‌بوسم. امروز قراردادم با پرسپوليس تمام شد و حداقل وجدانم راحت است که تمام وجودم را براي پرسپوليس گذاشتم. اين تيم به موفقيت رسيد و خيالم راحت است.

وي يادآور شد: برخلاف آنچه آقايان مي‌گفتند که من قول قهرماني داده‌ام بايد بگويم هرگز چنين قولي نداده‌ام. گفته بودم من سعي مي‌کنم با پرسپوليس قهرمان شوم و خدا کمک کرد و قهرمان شديم اما حالا مي‌خواهم بدانم آقايان چه جور حرف‌هاي ديگري مي‌خواهند بگويند.

دايي تصريح کرد: بعد از آنکه راه نفوذ را براي برخي از آقايان بستيم و در سپاهان با اين تيم مساوي کرديم يکسري از آقايان را از اطراف تيم کنار زدم و تيم به آرامش رسيد. راه نفوذ عوامل آنها بسته شد. خدا را شکر مي‌کنم که بعد از آن اتفاق تيم بهتر شد و همه بازيکنان با هم يکدل و يکرنگ شديم و نتيجه اين همدلي را امروز ديديم.

دايي تأکيد کرد: شما نگاه کنيد چرا تا به امروز هيچ‌کس به رختکن ما نمي‌آمد؟ چرا هيچ يک از مديران باشگاه پا به باشگاه نمي‌گذاشتند و به من و خوردبين تبريک نمي‌گفتند اما امروز که قهرمان شديم با فک و فاميل‌شان آمده‌اند و در جشن ما شرکت مي‌کنند. امروز کساني را ديدم که در اين چند هفته اخير اصلاً نديده بودم. مطمئن باشيد من با اين عوامل اصلاً کار نمي‌کنم.

وي افزود:‌ همه عالم و آدم از ما حمايت کردند اما آنها از ما حمايتي نکردند. در روزنامه‌شان هرچه دوست‌ داشتند نوشتند و با کنايه با من سخن گفتند. يکي به نعل زدند و يکي به ميخ. امروز چطور به اينجا آمده‌اند؟ اين افراد در اصفهان و خوزستان و يا حتي در تهران در بازي با سپاهان کجا بودند؟

دايي گفت: براي چنين فوتبالي متأسفم. امروز آنها آمده‌اند کاپ را دست‌شان بگيرند؟ من بلد نيستم سياسي حرف بزنم و بايد کلاس بروم تا بتوانم از اين گونه حرف‌زدن استفاده کنم و دو پهلو حرف بزنم. خيلي چيزها را نمي‌توانم بگويم.

سرمربي پرسپوليس اظهار داشت:‌ مردم بايد بدانند چرا من در پرسپوليس تنها شدم و چرا نمي‌گذاشتم کسي سر تمرين بيايد و خبرنگاران را سر تمرين راه نمي‌دادم به خاطر اين‌که عوامل آنها مي‌آمدند و جو را به هم مي‌زدند. ماه هيچ وقت پشت ابر نمي‌ماند. اگر من پرسپوليس را تنها مي‌گذاشتم آنها به خواسته‌‌هايشان مي‌رسيدند و چه بلايي سر پرسپوليس مي‌آوردند اما آدم بزرگ براي اين مواقع است. من ماندم تا به حق‌مان برسيم و خوشحالم که امروز جام را گرفتيم و قهرمان شديم. من کف دستم را بو نکرده بودم که چنين مسائلي قرار است اتفاق بيفتد.

وي گفت: آنها مي‌گويند مأموريت‌مان تمام شده است، پس چه کسي را براي ديدن کمپ به اسپانيا فرستادند. براي پرسپوليس مربي انتخاب کردند. من صحبت‌هايم را مي‌کنم تا همه بدانند ماجرا چيست.

دايي خاطرنشان کرد: اگر فردي را به جاي من مي‌آوردند که افتخارات مربيگري‌اش از من بيشتر بود ناراحت نمي‌شدم. کاش يک رقيب بزرگ براي من مي‌تراشيدند. پرسپوليس بزرگ است و به آدم‌هاي بزرگ نياز دارد کساني که بتوانند به اين تيم کمک کنند.

به گزارش فارس دايي در ادامه نشست خبري خود پس از ديدار با ملوان عنوان کرد: اکنون که ما قهرمان شديم، حساب و کتاب آنها به هم خورد. خدا کند احساس من اشتباه باشد که آنها مي‌خواستند به من ضربه بزنند اما دوستان من روي سکو بودند و همه چيز را مي‌ديدند. آنها ديدند که چطور اين افراد ناراحت مي‌شدند و وقتي تيم ما 5 گل مي‌زد هيچ‌کدام آنها در ورزشگاه نمي‌ماندند و مي‌رفتند و خوشحالم که ما قهرمان شديم.

وي در مورد برگزاري مراسم جشن قهرماني پرسپوليس اظهار داشت:‌ اين مراسم سمبل‌بازي است. فقط مي‌خواستند مراسم تمام شود و بروند. خجالت دارد که چنين مراسمي را براي پرسپوليس برگزار مي‌کنند. ليگ ما با اين همه هزينه انجام مي‌شود و هر کدام از تيم‌ها بيش از 5 ميليارد تومان هزينه مي‌کنند اما مراسم در حد صفر و زير صفر هم نبود. اين جشن قهرماني را بايد چه کسي برگزار کند؟ اين مراسم خنده‌دار بود بايد مي‌پريديم و جام را مي‌گرفتيم و خدا را شکر که بدن ما آماده بود و توانستيم اين کار را کنيم. پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم ايران است، آيا بايد چنين مراسمي برايش برگزار کنند و چنين جايگاهي براي ما در نظر بگيرند؟

دايي با انتقاد از برنامه بازي‌ها گفت: در کجاي دنيا فينال به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود؟ در آلمان شالکه و دويسبورگ در برلين بازي کردند. رئال مادريد و بارسلونا يک بازي انجام دادند. در ايتاليا نيز فينال يک مسابقه است اما ظاهراً اينجا با همه جاي دنيا فرق دارد. مگر مي‌شود ما روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي بازي کنيم و روز جمعه در انزلي.

وي ادامه داد: من چه کاري مي‌توانستم انجام دهم؟ فقط بايد ريکاوري مي‌کرديم و تمرينات سبک انجام دهيم تا بازيکنان بتوانند خوب بدوند. در چند هفته اخير فشار زيادي روي تيم بود و بازي‌ها را پشت سر برگزار کرديم.

دايي در مورد اينکه کاشاني گفته مأموريت تمام شد، خاطرنشان کرد: به من ارتباطي ندارد که مأموريت ايشان تمام شده است. مأموريت وي کمک به ما بود اما فقط ايشان اسمش دنبال ما بود. قرارداد من امروز با باشگاه پرسپوليس تمام شد و بايد بگويم مأموريت ايشان نيز يک جوري تمام شد اينکه تيم با من قهرمان شد. اصلاً من در قهرماني نقشي نداشتم و فقط مديريت نقش داشته است.

وي تصريح کرد: من خيلي‌ وقت‌ها در پرسپوليس تنها کار کرده‌ام و بدبختي‌ها و سختي‌هاي زيادي کشيديم. سر تمرين من و بازيکنان فحش شنيديم. عوامل‌شان سر تمرين مي‌آمدند و دردسرساز مي‌شدند. بعد از ديدار با ذوب‌آهن ما تنها شديم. مردم بايد بدانند چرا کسي را سر تمرين راه نمي‌دادم. آنها مي‌آمدند و براي تيم دردسر درست مي‌کردند. تهيه امکانات وظيفه مديريت است و بايد اين کار را انجام دهد اما براي ما چه امکاناتي فراهم کردند.

دايي يادآور شد: قرار بود ورزشگاه درفشي‌فر يک ماهه تکميل شود اما اين اتفاق نيفتاد. قرار بود ما از سونا و استخر و امکانات ورزشي آنجا استفاده کنيم. کاشاني چه کاري براي پرسپوليس کرده است؟‌ امشب ما بايد با اتوبوس به تهران برگرديم. خب امروز که بليت نيست مديريت بايد هواپيماي چارتر بگيرد وگرنه روزي که بليت باشد کاري ندارد. ما هم مي‌توانيم بليت بگيريم. حتماً مديريت باشگاه تلاش کرده و نتوانسته بليت تهيه کند اما ما امروز قهرمان شديم و بايد با اتوبوس به تهران برگرديم آن هم در حالي که بازيکنان 90 دقيقه دويدند و خسته هستند.

دايي در مورد جذب بازيکنان تيم گفت: آقايان در يارگيري من دخيل بودند. خيلي مسائل عوض شد مردم خيلي‌ چيزها را نمي‌دانند. قرار بود به من کمک کنند اما خيلي چيزها را عوض کردند.

دايي در پاسخ به خبرنگاري که گفت بازيکنان پرسپوليس در اين فصل پاداش‌ها و حقوق‌هايشان را به موقع دريافت کرده‌اند و اردوهاي خارجي اين تيم برگزار کرده، گفت: ببخشيد؛ اگر ما در آنتاليا اردو زديم استقلال هم در آنجا اردو زده است. اردوي آنتاليا هم کار دوستان من بود و تيم پرسپوليس را دعوت کردند و من آن را پيگيري کردم. من که همراه استقلال نيستم که بخواهم مديريت باشگاه استقلال و پرسپوليس را با هم مقايسه کنم و بگويم مديريت ما بهتر بوده يا بدتر. مديريت بايد کار خودش را انجام دهد. مديريت چگونه کار کرده است که ليدر در باشگاه مي‌آيد و عربده مي‌کشد يا من را کتک مي‌زند و با من درگير مي‌شود. مگر اين ليدرها 10 نفر بيشتر هستند. مديريت فقط پول دادن نيست، اين است که به مربي کمک کند ضمن اينکه برويد اسناد مالي پرسپوليس را پيدا کنيد ببنيد به دايي چنددرصد از قراردادش را دادند و به بازيکني که من اخراجش کردم چنددرصد مبلغ قراردادش را پرداختند. به چه چيزي مديريت مي‌گويند؟

وي اضافه کرد: چرا در ليگ قهرمانان آسيا چنين پاداش‌هايي براي بازيکنان تعيين نشد؟ در روزنامه‌‌شان من مصاحبه مي‌کنم و آن را تحريف مي‌کنند و مي‌گويند دايي گفته چون به ما پول ندادند اوت شديم. من کي چنين حرفي زدم؟ در روزنامه خودشان هرچه مي‌خواهند مي‌نويسند.

دايي گفت: مديريت يعني چه؟ بعد از بازي پرسپوليس و استيل‌آذين هيچ‌کدامشان در تلويزيون نيامدند و حرف نزدند. آيا مديريت آن است که بيايند در برنامه ورزش و مردم بنشينند بگويند دايي با پرسپوليس 12 باخت آورده يا 16 باخت. من نمي‌دانستم اول فصل چه اتفاقاتي قرار است بيفتد. آنها مي‌گويند 80 درصد بازيکناني که من مي‌خواستم را گرفته‌اند.
بايد بگويم من به دنبال هادي عقيلي يا سيدجلال حسيني بودم. من با محمدرضا خلعتبري تمام کرده بودم. کريم انصاري‌فرد و ميلاد زنيد‌پور را مي‌خواستم. من عماد رضا مي‌خواستم، چرا نتوانستند او را بياورند و اين بازيکن سر از شاهين بوشهر درآورد؟

دايي تأکيد کرد: عماد رضا پيش من آمد و گفت با من کاري کردند که فرار کنم و به بوشهر بروم. چرا آنها کاري کردند که عماد رضا به تيم رفيق‌شان برود؟ من دوست داشتم مسائلي که پيش مي‌آيد از داخل خانواده بيرون نرود اما آنها اين مسائل را به بيرون از خانواده درز دادند.

وي افزود: من ديگر نمي‌توانستم سکوت کنم و در بازي با سپاهان بغضم ترکيد و همه مسائل را گفتم. حق گرفتني است نه دادني و دايي هميشه به دنبال حق بوده و براي گرفتن آن دعوا کرده است. در جلسه فني بايد دو کارشناس مي‌آمدند و با من حرف فني مي‌زدند تا من را قانع کنند اما در اين جلسات چه حرف‌هايي مي‌زديم. آقايان اگر جلسه فني مي‌گذاريد بايد 4 آدم فني داخل آن جلسه باشند. نمي‌دانم آنها دنبال چه بودند. همه عالم و آدم مي‌دادند با بازيکن ما تماس گرفتند.

وي افزود: آقايان ادعا مي‌کنند کارشان با پرسپوليس تمام شده اما رفتن با دوست‌شان صحبت کردند. مگر اين آقا نمي‌گويد مأموريتم تمام شده پس چطور با بازيکنان براي فصل آينده بازي مي‌کند. آيا چون من مي‌خواهم اين حرف‌ها بزنم کناره‌گيري کرده است؟

دايي تصريح کرد: در پايان به همه آنهايي که زحمت کشيدند خسته‌نباشيد مي‌گويم و از همه تشکر مي‌کنم و هر خوبي و بدي از من ديده‌اند حلال کنند ولي بايد ببنيم در آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد. فقط اين را بدانيد که بدبختي و سختي زيادي کشيدم تا پرسپوليس قهرمان شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,407
  • بازدید ماه : 3,407
  • بازدید سال : 60,625
  • بازدید کلی : 3,571,263