loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 895 جمعه 30 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

 

 

جلسه مطبوعاتی علی دایی

 

 

 

علي دايي روز گذشته (پنج‌شنبه) در نشست خبري پيش از ديدار برابر پيکان با اشاره به شرايط جدول رده‌بندي عنوان کرد: با وضعيتي که وجود دارد مي‌توانيم در صورت کسب پيروزي رتبه چهارمي خود را تثبيت کنيم. البته مسابقه سختي پيش رو داريم چرا که پيکان براي فرار از سقوط مي‌جنگد و ما نيز به دنبال قرار گرفتن در رده چهارم هستيم.
وي ادامه داد: پيکان براي اينکه در ليگ برتر بماند انتحاري بازي خواهد کرد اما ما هم بعد از بازي با سپاهان تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و مي‌خواهيم از حيثيتمان دفاع کنيم.

دايي با بيان اينکه در طول اين فصل در خيلي از مسابقات مصدومان و محرومان زيادي داشته تصريح کرد: در بازي برابر پيکان نيز 6- 7 بازيکن خود را به همين دلايل در اختيار نخواهيم داشت با اين حال به فکر 3 امتياز هستم.
سرمربي پرسپوليس در ادامه به اختلاف خود با مسئولان باشگاه اشاره کرد و گفت: من هر چه که بوده در روزهاي گذشته شفاف گفته‌ام، من حقيقت را گفته‌ام ولي متأسفانه روزنامه منتسب به باشگاه من را محکوم کرد و مطالبي را نوشت که من ثابت مي‌کنم درست نيست.

دايي يادآور شد: در پرسپوليس آن آرامشي را که بايد داشته باشم نداشتم. در اين فصل حرفهاي زيادي را شنيده‌ام با اين حال آنها را تحمل کردم و چيزي نگفتم چرا که معتقدم ما يک خانواده هستيم و مسايلمان بايد درون خانواده حل شود.
وي با بيان اينکه تا روزي که کار مي‌کنم يک دروغ از من نخواهيد شنيد، اظهار داشت:‌ بعد از بازي با سپاهان به خاطر برخي مسائل، مواردي را مطرح کردم و خيلي شفاف همه چيز را گفتم، مطمئن باشيد از من دروغ نخواهيد شنيد.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به محروميت رضا نورمحمدي تأکيد کرد: کميته انضباطي 19 ارديبهشت نامه‌اي را به باشگاه ارسال کرد که در آن قيد شده بود نورمحمدي نمي‌تواند پرسپوليس را در ديدار با سپاهان همراهي کند اما يک روز مانده به بازي سپاهان من از ارسال اين نامه باخبر شدم پس وظيفه باشگاه چيست و چرا نبايد جلوتر به من اطلاع دهد؟ باشگاه چرا يک روز قبل به من اطلاع مي‌دهد که نورمحمدي نمي‌تواند بازي کند؟

دايي ادامه داد: من اين سؤال را از مسئولان پرسيدم که در جواب گفتند ما در ابوظبي بوديم، سؤال من اين است چطور مي‌شود همه يک باشگاه در ابوظبي باشند. اگر من زودتر مطلع مي‌شدم نورمحمدي را در بازي با الوحده به ميدان نمي‌فرستادم. متأسفانه در جلسه رسيدگي به اتفاقات ديدار پرسپوليس و استيل آذين هيچ نماينده‌اي از سوي باشگاه حضور نداشت و بازيکن ما خودش زير صورتجلسه را امضا کرد.
وي گفت: آقايان اطلاعات کافي ندارند و در روزنامه منتسب به باشگاه مطالبي را چاپ مي‌کنند که درست نيست. در تاريخ 5 ارديبهشت نامه‌اي از سوي باشگاه پرسپوليس به کميته انضباطي ارسال شد که در آن نامه به محروميت همه بازيکنان از جمله نورمحمدي اعتراض شده بود. در اين نامه به محروميت رحمان احمدي هم اعتراض کرده بودند، خيلي خنده‌دار است، ما 4 ارديبهشت در ورزشکاه آزادي با نصر تهران بازي کرديم و در همان روز محروميت احمدي تمام شده بود اما باشگاه يک روز بعد از اين موضوع درخواست بخشش احمدي را کرده بود.

سرمربي سابق تيم ملي ايران با تأکيد بر اينکه هر حرفي که مي‌زنم سند و مدرک آن موجود است عنوان کرد: نورمحمدي خودش دنبال واخواهي و تغيير رأي کميته انضباطي بود. من در اين راه از وکيل خودم هم کمک گرفتم.
دايي تأکيد کرد: شب بازي با سپاهان به من گفتند نورمحمدي را ندارم و اين در حالي بود که به جز او مدافعان ديگري هم مصدوم بودند. وقتي زنگ زدم تا درباره دير ارسال شدن نامه باخبر شوم دروغ‌هايي شنيدم، من به آقاي رسايي گفتم چرا نگفتي نورمحمدي محروم است که او گفت ديروز به آقاي خردبين گفته بودم من هم گفتم شما بايد به من مي‌گفتيد چون من مسئول فني تيم هستم.

وي درباره اين صحبتش که يک خبرنگار را روزمرد و خبرنگار پرسپوليس معرفي کرده بود، خاطر نشان کرد: من آنقدر جرأت و شهامت دارم که اشتباهم را تصحيح و بابت آن عذرخواهي کنم. من بعد از مسابقه با سپاهان گفتم يک خبرنگار آمده بود که روزمرد پرسپوليس بود و مزد خوش خدمتي‌اش را هم گرفت ولي بعد متوجه شدم که آن خبرنگار مربوط به روزنامه پرسپوليس نبود. آن خبرنگار در روزنامه ايران ورزشي فعاليت مي‌کند.
اين مربي درباره اينکه گفته بود بيژن فلاني با بازيکنان پرسپوليس تماس گرفته تأکيد کرد: من حرف حق را زدم مگر حسين کعبي روز چهارشنبه در يکي از روزنامه‌ها مصاحبه نکرد و گفت براي حضور در پرسپوليس با او تماس گرفته شده است. مطمئن باشيد که من سند دارم و همه بازيکناني که بيژن فلاني براي سال آينده با آنها تماس برقرار کرده حاضر هستند که شهادت دهند.

دايي يادآور شد: تا امروز سکوت کرده بودم اما ترجيح مي‌دهم و ديگر لازم نمي‌بينم که سکوت کنم. من به کميته انضباطي فدراسيون دعوت شدم اما اين موضوع را در برنامه شبکه اول سيما و از زبان آقاي شريفي شنيدم. باشگاه نامه‌اي در اين باره به من نداد و چيزي نگفت. متأسفانه آنها در روزنامه منتسب باشگاه مطالبي را نوشتند که اگر تاريخ آنها را با هم مقايسه کنيد خنده‌تان مي‌گيرد. اگر مي‌خواهند کسي را محکوم کنند يک فرد باسواد را بياورند.
به گزارش فارس، دايي درباره جلسه کميته فني اظهار داشت: در اين جلسه آقاي کاشاني به من تهمت زدند، مطمئن باشيد بعد از اينکه قراردادم تمام شد اين موضوع را پيگيري مي‌کنم و آقاي کاشاني بايد تهمتي را که به من زده ثابت کند.

وي به اظهارنظر ديگري از کاشاني اشاره و خاطر نشان کرد: سرپرست باشگاه گفته در اين فصل من قول قهرماني دادم ، من کجا قول قهرماني دادم من فقط گفتم سعي مي‌کنيم که قهرمان شويم. هنوز هم مي‌گويم تلاش مي‌کنيم در جام حذفي به عنوان قهرماني دست يابيم شما اسم اين کار را قول دادن مي‌گذاريد.
دايي در ادامه نشست خبري به قراردادش اشاره کرد و گفت: قرارداد من 250 ميليون تومان است و تمديد آن را به قهرماني در جام حذفي و کسب سهميه آسيا منوط کرده‌ام، من گفتم اگر قهرمان نشوم مي‌روم و اين حق را براي باشگاه قائل شدم که در اين صورت به دنبال گزينه خودشان بروند.

وي تأکيد کرد: تا امروز فکر مي‌کردم باشگاه مثل خانواده است و حريم خانواده بايد رعايت شود اما حرمت‌ها حفظ نشد آنها مي‌توانند هر کسي را که مي‌خواهند به عنوان مربي بياورند اما حرف من اين است که حرف و عملشان يکي باشد. من چسبيده به پرسپوليس نيستم و دنبال اين هم نيستم که براي خوشايند يکي، يکي ديگر را خراب کنم.
سرمربي پرسپوليس با اشاره به جلسه روز چهارشنبه حبيب کاشاني با بازيکنان اين تيم گفت: در اين باره خيلي صحبت دارم، من مي‌گويم اگر قرار بود در اين جلسه درباره تيم صحبت شود چرا کادر فني دعوت نشد. شما کجاي دنيا سراغ داريد که مسئولان باشگاه جلسه بگذارند و فقط بازيکنان را دعوت کنند من اصلا اين موضوع را نمي‌پذيرم، اگر اينگونه است پس سرپرست موقت باشگاه بعد از بازي با پيکان بيايد و به جاي من صحبت کند. اگر من نامحرم هستم چرا اخراجم نمي‌کنيدو اگر محرم هستم چرا به اين جلسه دعوتم نکرديد.

دايي اضافه کرد: در اين جلسه کاشاني به بازيکنان گفته عکس‌العمل نشان ندهيد ببخشيد مگر بازيکنان تا حالا در حمايت از من يا باشگاه عکس‌العملي نشان داده‌اند، چرا مثل من رک و پوشت کنده حرفتان را نمي‌زنيد، اگر مسئله فني باشد شما از من مي‌پرسيد نه از بازيکن پس چرا کادر فني در جلسه روز چهارشنبه دعوت نشد؟ چرا از باشگاه به سرپرست تيممان زنگ زدند و گفتند ساعت 13 بازيکنان به باشگاه بيايند پس اگر جرأت داريد بگوييد دايي سرمربي پرسپوليس نيست.
وي يادآور شد: مي‌دانيد چرا در بازي با ذوب آهن و سپاهان هيچ يک از مسئولان باشگاه در اصفهان حضور نداشتند، من به شما مي‌گويم چون آنها احساس خطر مي‌کردند که ما بازي را مي‌بازيم، چرا در بازي با تيم‌هاي اول و دوم جدول هيچکس همراهمان نبود.

سرمربي پرسپوليس درباره اين صحبت کاشاني که "80 درصد خواسته‌هاي دايي را تأمين کرده " اظهار داشت: من دو فهرست داشتم و باشگاه 80 درصد از ليست دوم من را جذب کرد. از خط دروازه تا نوک حمله بازيکن مي‌خواستم که مسئولان باشگاه نتوانستند آنها را جذب کنند. من از شما مي‌پرسم محمدرضا خلعتبري، سيد جلال حسيني، هادي عقيلي، مهدي رحمتي، ميلاد زنيدپور، کريم انصاري‌فرد الان کجا بازي مي‌کنند، اينها امروز در پرسپوليس هستند؟ عمادرضا در نيم فصل دوم به پرسپوليس آمد.
وي گفت: بهتر است با مردم رو راست باشيم، من دانشگاه شريف درس خوانده‌ام و رياضي هم مي‌دانم و در رشته مهندسي تحصيل کرده‌ام، نمي‌دانم مسئولان باشگاه چگونه 80 درصد را محاسبه کرده‌اند. من فقط مي‌گويم با مردم رک و رو راست باشيد. مردم من را دايي کرده‌اند و زندگي من را مي‌دانند چون زندگي‌ام در معرض ديد است.

به گزارش فارس، دايي در بخش ديگري از صحبت‌هايش به موضوع ليدرها پرداخت و گفت: مگر نه اين است که ليدر بايد تابع باشگاه باشد پس چطور همين ليدر مي‌تواند در يک مسابقه بيانيه بخواند. من فيلم اين موضوع را دارم و فيلم آن موجود است.چطور اينها عليه من شعار دادند و از ديگران حمايت کردند. اين موارد از کجا نشأت مي‌گيرد.من نمي‌دانم کدام يک را باور کنم، شعارهايي که در يک مسابقه عليه من مي‌دهند و يا بيانيه‌هايي که در بازي با نفت به نفع من مي‌خوانند.
وي درباره اينکه مسئولان باشگاه پرسپوليس مي‌گويند سکوت کرده‌ايم تا تيم دچار تنش نشود و آرامش داشته باشد، گفت: شما حرف نزديد اما اطرافيانتان حرف‌هايتان را زدند.

اين مربي گفت: خيلي جالب است که بعد از بازي با سپاهان باجناق آقاي کاشاني که سردبير روزنامه باشگاه هم هست به من زنگ زد و بي‌آنکه با من سلام و احوالپرسي کند گفت اگر تا به امروز جوابتان را نداده‌ايم به خاطر اين است که احترامتان حفظ شود، من مي‌گويم اين آقا به من گفت تو مرده بودي و آقاي کاشاني تو را زنده کرد من هم جوابش را دادم و گفتم مگر کاشاني عيسي مسيح است که من را زنده کند، اصلا اين آقا چرا بايد به من زنگ بزند.
وي با اشاره به دوران پس از برکناري‌اش از سرمربيگري تيم ملي تأکيد کرد: من از مس، صبا، راه‌آهن، استيل آذين و سپاهان پيشنهاد داشتم، شما برويد و از مسئولان اين باشگاه‌ها بپرسيد اما من گفتم مي‌خواهم استراحت کنم و در کنار خانواده‌ام باشم.

دايي به حضورش در پرسپوليس اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهاي محرم به خاطر رفيقم که البته فکر مي‌کردم رفيقم است به پرسپوليس آمدم تا به اين تيم کمک کنم، من هيچ چيز نيستم و خداوند لطف کرده که امروز علي دايي شدم ولي خيلي‌ها که دوست داشتند با من عکس يادگاري بگيرند چيزهايي مي‌گويند که تأسف‌برانگيز است.
اين مربي گفت: از کساني که زير و رو مي‌کشند بدم مي‌آيد. دوست دارم با کسي کار کنم که رو راست باشد. بعد از قراردادم با پرسپوليس اگر در اين تيم بمانم و يا به تيم ديگري بروم همه خواسته‌هايم را مکتوب مي‌نويسم که بعدا نگويند اين چيز را گفت و آن چيز را نگفت.

دايي در پاسخ به اين سؤال که آيا براي او اس‌ام‌اس آمده که در آن نوشته شده در بازي روز جمعه با پيکان از دايي حمايت شود اظهار داشت: ساعت 12:30 شب چهارشنبه اين اس‌ام‌اس براي من آمد اما من از هواداران مي‌خواهم فقط پرسپوليس را تشويق کنند من براي ده هزارمين بار مي‌گويم که مديون مردم هستم. مديون هواداراني که هميشه از من حمايت مي‌کردند. در زندگي ورزشي‌ام فراز و نشيب‌هاي زيادي داشته‌ام و گاهي اوقات سرنوشتم به مو رسيده اما قطع نشده است.
مهاجم سابق تيم ملي در مورد تهديد مجتبي شريفي رئيس پيشين کميته انضباطي و يکي از خبرنگاران صدا و سيما عنوان کرد: ديگر زمان قلدري تمام شده است بعد از اتفاقي که آن ليدر در باشگاه به وجود آورد من گفتم چرا باشگاه بايد مأمن کساني باشد که عربده‌کشي مي‌کنند، همه جاي من را مي‌دانند و مغازه‌هايم را مي‌شناسند و مي‌دانند که سر تمرين هستم اگر فردي مي‌خواهد با من حرفي بزند و چيزي بگويد مي‌تواند به آنجا بيايد. چرا ليدر بايد داخل باشگاه داد و بيداد کند. در اخبار 20:30 هم بعضي مسائل طرح شده و خبرنگار برنامه تهديد شده است چرا نهادهاي نظارتي اين مسائل را پيگيري نمي‌کنند. البته تا امروز هيچ کسي جرأت نکرده است که من را تهديد کند.

دايي در ادامه انتقاداتش از مسئولان باشگاه پرسپوليس گفت: اگر کسي بد است چرا به عيادتش مي‌رويد و از عکاس روزنامه‌تان مي‌خواهيد عکسش را بگيرد و اگر اين شخص بد است چرا هنگامي که من از او تعريف مي‌کنم ناراحت مي‌شويد. مردم قضاوت کنند که من راست مي‌گويم يا مسئولان باشگاه پرسپوليس. متأسفانه کاشاني يکي به نعل مي‌زند يکي به ميخ. او به بازيکنان گفته که جبهه نگيريد مگر بازيکنان جبهه گرفته بودند. مگر مي‌شود کادر فني در نشست مربوط به تيم حاضر نباشد اين کار مثل آن است که من يک ساعت با بازيکنان جلسه داشته باشم و درباره مسائل غير فني حرف بزنم.
وي با بيان اينکه آدمي نيستم که بگويم امضايي که پايين آن مهر باشگاه خورده جعلي است، تصريح کرد: دلم از تهمت آقاي کاشاني به درد آمده و او بايد ادعايش را ثابت کند، اين موضوع را به سعيدلو هم گفتم.
اين را بدانيد که در آينده چيزهاي ديگري را هم مي‌گويم و آنها را ثابت مي‌کنم. من نيازي به آمار تيم ندارم چرا که خودم در متن آمار هستم، آمار را کساني مي‌خواهند که به بازيکنان و مربيان زنگ مي‌زنند.

وي با بيان اينکه سياست مسئولان باشگاه پرسپوليس يک بام و دو هوا است، يادآور شد: آنها در جمع بازيکنان مي‌گويند از دايي حمايت مي‌کنيم اما در روزنامه باشگاه من را مي‌کوبند. بازيکنان به خوبي رفتار آنها را متوجه مي‌شوند و مي‌دانند چه کسي راست مي‌گويد. چطور در بين بچه‌ها از من حمايت مي‌کنند ولي در روزنامه باشگاه من را مي‌کوبند. اين نشان مي‌دهد که حرف و عملشان با هم فرق مي‌کند. مگر روزنامه براي آقاي کاشاني نيست. او مي‌گويد از من حمايت مي‌کند اما در روزنامه‌اش من را مي‌کوبد.
به گزارش فارس، دايي با اشاره به ليدرها تأکيد کرد: اينکه بدانيم چنين اس‌ام‌اس‌هايي را چه کساني ارسال مي‌کنند کار راحتي است همانطوري که پيش از اين ليدرهايي که با اس‌ام‌اس‌هاي خود سايت و خبرگزاري‌ راه ‌انداخته بودند را پيدا کرديم. آنها با خط دزدي براي افراد مختلف اس‌ام‌اس مي‌فرستادند الان عصر ارتباطات است و خيلي راحت مي‌توان کساني که اس‌ام‌اس مي‌فرستند را پيدا کرد.

دايي ادامه داد: گفتند من از اردبيل تماشاگر آورده‌ام، من اردبيلي هستم و افتخار مي‌کنم که غيرت در آن حرف اول را مي‌زند. امام حسيني بودند مردم اين شهر را همه مي‌دانند، مطمئن باشيد اگر روزي بگويم اردبيلي‌ها به آزادي بيايند ديگر جاي سوزن‌ انداختن در ورزشگاه نخواهد بود.
وي گفت: من خيلي جاها از حق و حقوق بازيکنان دفاع کردم، با شريفي و ديگران دهان به دهان شدم و روي خط آمدم مگر اينها وظيفه من است، من دلم به حال پرسپوليس و بازيکنان مي‌سوخت و در حالي که اينها وظيفه من نبود آنها را انجام مي‌دادم چون با بازيکنان رفيق هستم و هر کاري که از دستم بربيايد انجام مي‌دهم.

دايي تصريح کرد: از خيلي از مسايلي که رخ داده خنده‌ام مي‌گيرد، در روزنامه‌شان حرف‌هاي من را سانسور مي‌کنند بعد مي‌گويند نمي‌خواهيم مسايل را رسانه‌اي کنيم. هر موقع دوست داشته باشند با هم رو در رو حرف مي‌زنيم همه مردم هم آن را ببينند. طوري حرف مي‌زنند که مي‌شود هزار برداشت از آن کرد. آقاي کاشاني شما خيلي قشنگ صحبت مي‌کنيد و من نمي‌توانم مثل شما حرف بزنم. با اين حال باهوش‌تر از اين هستم که شما و امثال شما بتوانيد من را گول بزنيد. من زير و رو نمي‌کشم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,583
  • بازدید ماه : 3,583
  • بازدید سال : 60,801
  • بازدید کلی : 3,571,439