loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 210 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

 

فراموش کردنت کار آسانی است ! کافی است دراز بکشم ، چشمهایم را ببندم و نفس نکشم !

.

.

.

مساحت خلوتم را پر کن ، عمودی یا افقی فرقی نمیکند ، همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست .

.

.

.

ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره .

.

.

.

دریا همیشه از من دلگیر است ، میدانی چرا ؟ چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم .

.

.

.

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن ! از زاویه تو ... آها دیدم ، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

.

.

.

دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه ، هر جا نگاه می کنی می بینیش !

.

.

.

این روزها زیادی ساکت شده ام ، حرف هایم نمی دانم چرا به جای گلو ، از چشم هایم بیرون می آیند .

.

.

.

خیالت همه جا با من است ، اما دلم گرمای بودنت را میخواهد نه سردی خیالت را .

.

.

.

کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند ، وای به حال دل من از دوری تو .

.

.

.

هرکس جای من بود ، می برید ، اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه .


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 30,611
  • بازدید کلی : 3,541,249