loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 1070 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)


http://funshad.com/Pics/FunShad.Com-20100501-2f37d10131f2a483a8dd005b3d14b0d9.jpg

 

روز معلم مبارک

 

عارفان علـم عاشـق می شوند / بهـترین مردم معلـم می شـوند
عشق با دانش متمم می شود / هر که عاشق شد معلم می شود
 
 
 
 
 
 
از پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم
استاد و معلم عزیز ، هر روزت مبارک
 
 
 
 
 
 
سلامت گفتم پیامم دادی ، پیامت چراغ راه زندگیم شد
و مرا به سرزمین نور و آگاهی هدایت کردی .
ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار ، هر روزت مبارک باد ...
 
 
 
 
 
 

اول از همه یه اس ام اس واسه معلم ادبیات فارسیتون بفرستین ! با این موضوع !
 
معلم عزیزم ، ساعت ها و روز ها به این فکر میکرم که چگونه
از زحمات شما برای آموختن زبان فارسی تشکر کنم
و در آخر به این جمله رسیدم ! دو بخشه !
رو  - زت - مو - با - رک !!!
 
 
 
 
 
 
اندیشه ام از تو سبز و آباد شده / از جهل وغم این فکرتم آزاد شده
در مکتب پاک و شاد استاد ببین / غم رفته زجانم ودلم شاد شده

روزت مبارک
 
 
 
 
 
 
ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموحتم
استاد عزیزم روزت مبارک ...
 
 
 
 
 
 
در مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من
 
 
 
 
 
 
1000 گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت .
و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک ...
 
 
 
 
 
 
معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است .
اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای ، رهایش کن
و اگر عشق توست مبارکت باد . ( شهید رجایی )
 
 
 
 
 
 
دبیر عزیزم ، یاد تو همیشه در ذهنم  عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است ، روزت مبارک ...
 
 
 
 
 
 
آموزش عشقم از همین مکتب توست / اندوخته ی سوادم از این لب توست
گفتم که مریضم و بیا بستر من / چون عامل دردم این غم و این تب توست 
 

بقیه در ادامه مطلب 
 
 

 

معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است .
زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی .
 
 
 
 
 
 
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد
اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان ..
 
 
 
 
 
 
معلمى، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد
تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند .
 
 
 
 
 
 
مخصوص دبیر شیمی !
 
مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری
زندگی و مولاریته شادیها آموختم . امیدوارم کلویید زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان
موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد
خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !
 
 
 
 
 
 
آبی ‌ترین ، دریایی ‌ترین و آسمانی‌ ترین تقدسِ زندگی‌ مان !
دستانتان را بوسه می‌زنیم .
روزتان مبارک
 
 
 
 
 
 
با این گچ عشق تخته ی جانم زن / خطّی ز کلام خود به ایمانم زن
صد درس در این کلاست آموخته ام / یک درس ز عشق جان ویرانم زن
 
 
 
 
 
 
معلم معلم
شمع شدی شعله شدی سوختی
تا هنرت را به من آموختی
” معلم عزیزم روزت مبارک “
 
 
 
 
 
 
تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ...
عشقی است آسمانی  ...
 
 
 
 
 
 
خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با توباشد
تمام لحظه های خوب یک عمر / به جزء دلواپسی ها با تو باشد
معلم عزیزم روزت مبارک
 
 
 
 
 
 
سلامی برگرفته از آیه شریفه ی ( سلام من قول رحیم ) نثارتان باد این مناسبت را غنیمت
شمرده روزتان را تبریک عرض مینمایم ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,401
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,366
  • بازدید ماه : 11,497
  • بازدید سال : 41,821
  • بازدید کلی : 3,552,459