loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 494 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)

روزگار اما وفا با ما نداشت/ طاقت خوشبختی مارا نداشت/ پیش پای عشق ما سنگی گذاشت/ بی گمان از مرگ ما پروا نداشت/ با من دیوانه پیمان ساده بست/ ساده هم آن عهدو پیمان راشکست/ آن کبوتر عاقبت از مرز رست/ رفت و با دلدار دیگر عهد بست/ از غمش با دود و دم همدم شدم / باده نوش غصه او من شدم


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ديشب دفترچه قسطامو ورق مي زدم، تمومي نداره، تا آخر عمر بدهکار مهربونياتم.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



خدا ابر رو به گريه مياره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد يادت نره بخندي...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


خود را به که بسپارم وقتي که دلم تنگ است
پيدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است
گويا که در اين وادي از عشق نشاني نيست
گر هست يکي عاشق آلوده به صد رنگ است . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


قلب من در هر زمان خواهان توست
اين دو چشمان عاشقم مهمان توست


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


اي غم، تو که هستي از کجا مي آيي؟
هر دم به هواي دل ما مي آيي
باز آي و قدم به روي چشمم بگذار
چون اشک به چشمم آشنا مي آيي . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


خون که قرمزه رنگ عشقه اما اشک که بيرنگه درد عشقه . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تو اگر باز کني پنجره اي سمت دلت٬ مي توان گفت که من چلچله لال توام ٬
مثل يک پوپک سرمازده در بارش برف، سخت محتاج به گرماي پر و بال توام . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



راز دل با كس نگفتم چون ندارم محرمي، هر كه را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم
راز دل با آب گفتم تا نگويد با كسي، عاقبت ورد زبان ماهي دريا شدم . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

سرمشق های آب بابا ٬ یادمان رفت

رسم نوشتن با قلم یادمان رفت
شعر خدای مهربان را حفظ کردیم
اما خدای مهربان یادمان رفت . . .

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


فراموش نکنیم در ساحل قلبها٬ این جای پای دوست است که می ماند٬
و گرنه موج روزگار هر ردپایی را پاک میکند . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


یه شب یه فرشته مهربون از آسمون اومد پایین و گفت: هر چیز از این دنیا بخواهی مال تو.
گفتم: اونی که داره این اس ام اس رو می خونه.
گفت: نگفتم که تمام دنیا!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تو مثل یک تصادف وحشتناک هستی

...
...
کشته و مرده زیاد داری!



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


از من پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟ گفتم زندگیمو.
قهر کرد و رفت... ولی هیچ وقت نفهمید همه زندگیم بود.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


برام دعا کن می خوام قلبمو عمل کنم. می خوام دریچه قلبم رو ببندم تا تو نتونی ازش بیای بیرون!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


کاغذتم!
احساستو روم بنویس! اگر اعصابت خورد شد روم خط خطی کن!
اشکاتو باهام پاک کن! حتی اگه سردت شد بسوزونم تاگرم بشی!
اما فقط دورم ننداز!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تمام ظلمت جهان نمی‌تواند روشنایی یک شمع را خاموش کند.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


هر گاه احساس كردی كه گناه كسی آنقدر بزرگ است كه نمی توانی او را ببخشی، بدان كه اشكال در كوچكی روح توست نه در بزرگی گناه او.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی کفشی را که آن را لگدمال کرده، خوشبو می کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,410
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,375
  • بازدید ماه : 11,506
  • بازدید سال : 41,830
  • بازدید کلی : 3,552,468