loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 397 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)



این هم از یک عمر مستی کردنم،سالها شبنم پرستی کردنم،ای دلم زهر جدایی را بخور، چوب عمری بی وفایی را بخور،ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت،خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت:من که گفتم این بهار افسردنی ست:من که گفتم این پرستو رفتنی ست:آه عجب کاری بدستم داد دل، هم شکستو هم شکستم داد دل

ریحانه

.

.

شاید زمانهای كمی كنارت باشم اما زمانهای زیادی را بیادتم شاید همیشه

راسپینا

.

زندگی تنها عبور نفس ها نیست، تداعى لحظه هایى است که بیاد عزیزان میگذرد

راسپینا

.

میخوام به سردی شبهام بخندم،میخوام به پوچی فردام بخندم،وقتی میبینمت با دیگرونی:تو اوج گریه هام میخوام بخندم،میخوام داد بزنم تنهای تنهام،میخوام وقتی میگم تنهام بخندم

راسپینا

.

هواشناسى:به دلیل دورى شما هواى دل صاف تا قسمتى ابرى همراه با آه پراکنده مى باشد این سامانه سوزناک تا روز دیدار با شما پایدار خواهد ماند

راسپینا

.

میگن فاصله ها سردى میاره! نمى دونم چرا فاصله بین من و تو دلتنگى میاره

راسپینا

.

شبی از پشت یك تنهایی،

شبی برفی و بارانی،

خدا را با لهجه گلهای نیلوفر صدا كردم،

تمام شب،برای با طراوت ماندن باغ قشنگ ارزوهایت دعا كردم

همیشه و هرلحظه به یادت هستم...!

راسپینا

.

كلاغها گر چه سیاهند و آوازشان خوش نیست،اما آنقدر با وفایند كه شاخه های خشك درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمی گذارند،تا قیامت كلاغتم رفیق....

راسپینا

.

تو کلاس درس خدا:اونیکه ناله میکنه ردمیشه،اونیکه صبرمیکنه قبول میشه،اما اونیکه شکرمیکنه شاگردممتازه.بیااین هفته شاگرد ممتازباشیم

راسپینا

.

.

Negato be jade naduz omide bargashtani nist,nagu chera mikhay beri bazi chiza goftani nist, cheshm entezare man nabash mahale bargashtane man,eshghamo az yadet bebar gonahesham gardane man

جوجو

.

.

از زمین خوردن كسى شاد مشو كه نمی دانى گردش روزگار براى تو چه در آستین دارد. امام على (ع)

پریسا

.

.

Khabide bodam,kabos mididam az khab bidar shodam ta be aghoshat panah bebaram. Afsos

Yadam nabod az nabodanet be khab panah bordam

0936****925

.

.

اگر خواستی بدانی چقدر ثروتمندی هرگز پولهایت را نشمار،قطره ای اشك بریز و دستهایی را كه برای پاك كردن اشكهایت میایند بشمار،این است ثروت واقعی

0938****501

.

.

وقتی که دیگران گفتند او تو را به خاطرخودت نمیخواهد رویم را برگرداندم افسوس که باورشان نکردم  و حالا آنها رویشان را برمیگردانند

الهام

.

.

احتیاج به مستى نیست,! یك استكان چاى هم دیوانه ام میكند وقتى میزبان چشمان توباشم....

حامد از کرمانشاه

.

.

جواب بعضى حرفا فقط یه نفس عمیقه،

بذارتو دلت بمونه

اینجورى قشنگ تره

shadow

.

Ye vaghtaei hast k bayad làm bedi ye gushe o jaryane zendegit ro faghat moror koni, ba'adesh begi be salamatie khodàm k enghadr tahamol dashtam

shadow

.

زندگى جان، عزیزم!

اگر افتخار میدى چند قدمى باهام راه بیا....

shadow

.

وقتى حرمتها شكسته میشود، ببخشید گفتن ها سودى ندارد.... سكوت كن!!

shadow

.

.

-گفتم خدایا سوالی دارم...گفت بپرس...پرسیدم چرا وقتی شادم همه با من میخندند ولی وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟...جواب داد:شادی ها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست....

الهام . هادی

.

گاه سکوت یک دوست بسی معنا دارد و تو می آموزی که همیشه بودن درفریاد نیست

الهام . هادی

.

.

از روزهای تکراری استفاده ای غیرتکراری کنید!

شاید هدف از اینهمه تکرار همین باشد...

مهسا

.

هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد!

امشب دلی کشیدم شبیه نیمه سیبی،

که به خاطر لرزش دستانم در زیر آواری از رنگها  ناپدید ماند....(حسین پناهی)

مهسا

.

دیوار متهم به ایجاد فاصله است ولی متهمان اصلی دستان دیوار ساز ماست

مهسا

.

همبازی هایمان راتا وقتی دوست داریم....که خوب ببازند...

مهسا

.

لجم میگیرد

وقتی عاشقانه هایم رامینویسم برای تو!

اما همه میخوانند الا تو

مهسا

.

دوست داشتن ساده است باورکردنش سخت! توساده باور کن که من سخت دوستت دارم

حدیثه - تنکابن

.

سنجاق قفلی داری میخوام دلمو به دلت سنجاق کنم تا همیشه آویزونت باشم

حدیثه - تنکابن

.

تو یه روز سرد برفی با دلم مثل پرنده، لب حوض كنار نرده، هر چی گشتم جای گرمی بهتر از قلبت ندیدم، میشه دوستم داشته باشی اخه بیرون خیلی سرده

حدیثه - تنکابن

.

زندگی رقص واژگان است، یکی به جرم تفاوت تنهاست، یکی به جرم تنهایی متفاوت

حدیثه - تنکابن

.

کاش میشد درنگاهت همچو اشکی جا بگیرم یا نیفتم از نگاهت یا اگر افتم بمیرم

حدیثه - تنکابن

.

اینجا رادیو"دل"است. صدای مرا از عمق"قلبم" میشنوید،این یك پیامک نیست، یك"احساس"پاك است كه میگوید: فراموشی درمرام ما نیست....

حدیثه - تنکابن

.

مهربانیت آنقدر زیباست كه سنجاقكى بدون ترس روى كف دستت آب خواهد خورد....

حدیثه - تنکابن

.

شاید فاصله ها بتواند جسم ها و نگاهها را از هم دور کند،ولی قدرت این را ندارد که قلبها و یادها را از هم جدا کند

حدیثه - تنکابن

.

دور شدم از تو دلم شور زد0ساز دلم نغمه ناجور زد0اه از ان چشم که بایک نظر0بال و پرم را گره کور زد

حدیثه - تنکابن

.

آرزو دارم،

خورشید رهایت نکند،

غم صدایت نکند،

شب سیاهت نکند،

و تو را از دل آن کس که تبش در تن توست، حضرت دوست جدایت نکند

حدیثه - تنکابن

.

توبدانى یانه دردلم خواهى ماند.دوستى سبزترین حادثه است دوستت خواهم داشت

حدیثه - تنکابن

.

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان هوای دل من ست که به یادت می وزد

حدیثه - تنکابن

.

ای دوست ما همانیم که با یاد تو مستیم هنوز از دوری تو جام به دستیم در خلوت خود یاد ما باش که ما در خلوت خود یاد تو هستیم

حدیثه - تنکابن

.

اگه بعضی وقتا نمیشنوی دوستت دارم

بخاطر سایلنت بودن دلمه نه معرفت كمم

حدیثه - تنکابن

.

.

همیشه اون کسى می بازه که می نازه

هدیه ازمراغه

.

.

نه

گریه نمی كنم

1چیزی رفته توی چشمام

فكر كنم 1 خاطره ست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 1,714
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 11,933
  • بازدید سال : 42,257
  • بازدید کلی : 3,552,895