loading...
جوک و اس ام اس
alireza بازدید : 429 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)




زندگی حکمت اوست چند برگى را تو ورق خواهی زد مابقی را قسمت ،

قسمتت شادی باد!


&&&&&


گرچه یوسف راعزیز مصر با درهم خرید
من تو را با نقد جان و دل خریدارم عزیز


&&&&&

فکرش نباش؛ مال کسی جز تو نیستم
دیگربفکرهمنفسی جزتو نیستم
عشق توخواست باتوعجینم کند که کرد
وقتی به عمق من برسی جز تو نیستم


&&&&&


باران گرفته تا تو بگویی سلام عشق / باران گرفته تا تو بگویی سلام درد /

حتی بهار بوی زمستان گرفت و رفت / نفرین به آنکه از تو و باران جدام کرد


&&&&&


یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی؟ خبری نیست زتو! دل من میخواهد،

که بدانی بی تو ، دلم اندازه ی دنیا تنگ است ، می سپارم همه ی زندگی ات را به خدا




دوستان خوب پادشاهانی بی تاج و تختی هستند که بر دلها حکومت میکنند


&&&&&


گاه باران همه دغده اش باران نیست گاهی از غصه تنها شدنش می گرید.....


&&&&&


تک تک لحظه های من همپای خاطرات توست خونه قلبم کوچیکه اما همش بیاد توست.....


&&&&&


میگن بارون مظهر دلتنگیه ببین با دلم چیکار کردی که برف میباره!


&&&&&


حکایت من ،حکایت کسی است که عاشق دریا بود ، اما قایق نداشت ؛ دلباخته سفر بود ، اما همسفر نداشت ؛ حکایت کسی است که زجر کشید ، اما ضجه نزد ؛ زخم داشت ، ولی ناله ای نکرد ؛ نفس میکشید اما همنفس نداشت. خندید ، غمش را کسی نفهمید.


&&&&&


قاصدک!
شعر مرا از بر کن ، برو آن گوشه باغ ، سمت آن نرگس مست ، و بخوان در گوشش، و بگو باور کن، یک نفر یاد تو را دمى از دل نبرد...


&&&&&


تا گرم آغوشت شدم چه زود فراموشت شدم ، تقصیر تو نبود خودم باری روی دوشت شدم .


&&&&&


فقط گوشه چشمی ازنگاه خدا ، براى خوشبختی انسانها کافیست ، به نگاهش میسپارمت!


&&&&&


دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، دوستی فهمیدن نگفتنی های کسی است که دوستش داری*


&&&&&


از عجایب عشق است که تنها همان آغوشی آرامت میکند که دلت را به درد آورده!


&&&&&


ارزش یک دوست خوب
کمی بیش از بینهایت است!
او که با توست
او که دردت را به جان میخرد
بی هیچ چشمداشتی
باید دوستش داشت
اندکی بیش از بینهایت


&&&&&


قسم به تین وعنکبوت به مرغ باغ ملکوت ازته دل برات بگم دنیافدای تارموت .


&&&&&


بعضی وقتا آنقدر دلتنگ کسی میشی که اگه بفهمه خودش از نبود خودش ، خجالت میکشه ...!!


&&&&&


ولم کنید ، تب نکردم...!
هوا سرد شده و من پیشانیم را برای دست های یخ او داغ نگه داشته ام...!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1167
  • کل نظرات : 575
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 489
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,614
  • بازدید ماه : 3,614
  • بازدید سال : 60,832
  • بازدید کلی : 3,571,470